Koszt jednorazowego odbioru\przekazania odpadu stolarki otworowej z demontażu:

Odbiór autem o ładowności 1,5 t. w promieniu 50km od siedziby 350 pln
Odbiór autem o ładowności 1,5 t w promieniu 100km od siedziby 700 pln

Auto typu solówka (auto mniejsze)

Auto typu solówka (auto mniejsze)

– pojemność : do 50m3

– wymiar : 7,5/9,5 x 2,45 x 2,3 m.

– ładowność : od 6 do 14 ton

・ 1900 pln – stolarka drewniana/PVC

Transport DekoS

Typowy kontener – mulda

– pojemność : od 5 do 7m3

– średni koszt za 1 szt
od 600 do 1000 pln

koszt 6400 pln (8szt x 800 pln)

Standardowe rozwiązanie

Auto typu naczepa (auto większe)

Auto typu naczepa (auto większe)

– pojemność : do 75m3

– wymiar : 13,6 x 2,45 x 2,3 m.

– ładowność : do 24 ton

・ 2300 pln – stolarka drewniana/PVC

Transport DekoS

Typowy kontener – mulda

– pojemność : od 5 do 7m3

– średni koszt za 1 szt
od 600 do 1000 pln

koszt 9600 pln (12szt x 800 pln)

Standardowe rozwiązanie

Dostawa do siedziby DekoS własnym transportem przez przekazującego odpad
Auto typu bus 3,5 DCM – 100 pln
Auto typu solówka od 6 do 14 ton (auto mniejsze) – 350 pln
Auto typu naczepa do 24 ton (auto większe) – 550 pln

Odpad stolarki drzwiowej
dodatkowa opłata 15 pln/szt.

Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone
(są to np: puste metalowe puszki po piankach do montażu okien, klejach do taśm okiennych, smarach do okuć itp )
dodatkowa opłata 1,9 pln/szt.


Transport odbywa się autami typu firanka lub sztywna zabudowa – załadunek tyłem, bokiem – w zależności od Państwa potrzeb.

Odpad stolarki otworowej nie musi być w żaden sposób przygotowywany do transportu .

Akceptujemy każdą postać i formę odpadu pod warunkiem rzetelnego załadunku : same skrzydła, skrzydła z szybami, same ramy, pakiety szybowe.

Stara stolarka może zawierać elementy okuć i zanieczyszczenia typu piany, tynk, silikony itp

Rzetelny załadunek po stronie przekazującego odpady.

W przypadku NIERZETELNEGO załadunku, który spowoduje niebezpieczeństwo podczas transportu, rozładunku oraz znacznie wydłuży czas przestoju auta, do standardowych kosztów będzie doliczony dodatkowy koszt w wysokości 750pln za każde auto.

Termin odbioru – do 14 dni po wcześniejszym uzgodnieniu.

W przypadku zainteresowania ofertą lub zgłoszenia odbioru prosimy o kontakt oraz jeżeli to możliwe o wysłanie zdjęć odpadu.

JAK DO NAS TRAFIĆ?